ENTERTAINMENT

PERTUNANGAN SANG PUTRI JADI KADO ULANG TAHUN KANJENG DATO HJ. ARIFAH IBRAHIM

SelangorARSNewsy-, Rasa bahagia keluarga Hj.Arifah Binti Ibrahim tak dapat disembunyikan dalam acara Acara pertunangan Adila Azizah Ibrahim yang merupakan putri bungsu Kanjeng Dato Hajja Arifah Ibrahim, Sabtu 13 Maret 2021.

Kanjeng Dato Hajja Arifah IbrahimUntaian ucapan dan doa pun terpancarkan agar cepat sampai kepelaminan nikah, menjadi keluarga sakinah, mawadah, waromah untuk pasangan Nur Adilah Binti Yub dan Mohd Adam Hakimi Bin Mazlan dalam acara pertunangan mereka.

Putri bungsu pengusaha Travel dan umroh dari negeri Jiran Malaysia adalah ahli Member NU Malaysia dan Seorang CEO Arifah Gemilang SDN Bhd .Perusahaan Travel umroh dengan nama Arifah Travel Umroh. Sekaligus Komisaris PT. Rahma Mustika Ningrat di bidang Travel Umroh di Indonesia.

Semoga pertunangan antara Adilah dan Adam putri dari Penasehat PCI Muslimat NU KL Hj. Arifah Ibrahim berjalan lancar sampai ke jenjang pelamin Aamiin.  Ini menjadi kado ulang tahun terindah Kanjeng Dato’ Hj. Arifah Ibrahim atas pertunangan putrinya Adila Azizah Ibrahim. Kanjeng Dato’ Hj.Arifah Ibrahim pun sangat bahagia.

“Terlebih dahulu saya ingin merakamkan ucapan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kepada Sodara Mara, rakan, sahabat sahabat dan kenalan atas doa dan kesudian untuk hadir di Majlis Pertunangan anak perempuan kami, Nur Adilah Binti Yub dan Mohd Adam Hakimi Bin Mazlankami, pada 13 March 2021 bersamaan 29 Rejab 1442H ini. Sesungguhnya kehadiran Tuan/Puan, sangatlah kami hargai dan sanjungi. Ianya amatlah bermakna kepada kami sekeluarga”, tutup Hj. Arifah Ibrahim. (lela; foto dok)

BACA JUGA :  WAKIL JAWA BARAT BIKIN LESTI BANJIR AIR MATA DI LIDA 2021

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *